Saturday, January 16, 2010

Post-Qatar affect


Lepas seri melawan Birm dan kalah sebelum tu di tangan Leeds, semua player pergi berlatih di ASPIRE Qatar selama beberapa hari. Dapat gak lari dari kesejukan dan salji yg menebal. Apakah hasil yang boleh diperolehi dari trip tersebut? Adakah hanya menambah hutang, atau berjaya mengubah hala tuju kelab menjelang Mei ini?

Chelsea akan bermain serentak pada malam ini. Kedua2 akan berkubu di tempat sendiri, namun dgn rumah Biru belum pernah kalah di tempat sendiri, sukar utk menjangkakan Sunderland melakakukan upset disitu. Maka apa yg terbaik adalah utk mendapatkan tiga mata penuh dari tangan Burnley.

Burnley? wowowo. ini team pertama yang mengalahkan kelab ini utk musim 2009/2010. Seluruh dunia terkejut dgn keputusan itu sehingga tercetuslah krisis 'life after ronaldo pundek'.

Kesebelasan utama masih samar daripada perspektif ahli nujum. Tapi besar kemungkinan Kuschzak, Vida, Evans, Evra, Rafael, Antonio, Giggs, Fletcher, Park, Rooney, Owen.

Isu dalaman mungkin kita bincang lain kali. Especially kalau tak dpt 3 mata malam ni.

Harapan murni kami ialah hanya menang walaupun ugly win. Tapi headline esok mungkin lebih kepada Viera si dada berlendir beraksi sulung, atau Rafa dipecat atas kekalahan Stoke, atau Sunderland membelasah rumah Biru 3-0 di tempat sendiri.

Prediction: 2-0 (Giggs, Vidic)

No comments:

Post a Comment