Friday, January 1, 2010

Gugu Gaga Man Utd dan Tahun Baru Masihi

Kena beli cabinet baru utk piala musim ni, dah tak muat la...


Lama gila aku tak menulis kat sini. Dah dekat 2 bulan la dah. Lps kalah dgn Chelsea aritu, trus kehilangan idea utk sambung menulis. Maka dgn tahun baru ni, semua orang nak berazam baru. Aku pikir2 selama 2jam di hari pertama 2010 ni, aku nak ckp yg azam aku tahun ni nak tulis lebih byk.

Recap sket kejayaan dan kekalahan kelab tercinta aku di musim perayaan krismas ni. Walaupun kalah dengan Villa dan Fulham, tapi aku rasa ketinggalan 2 mata tu taklah merisaukan sgt. Lagipun pertahanan kental ramai yg dah kembali. Cukup lah Fletch ngan Carrick main bawah. Kusczak pun bagus dari Foster kan.

Chelsea mungkin sedikit gelabah bulan Januari ni sebab bintang2 dia ramai balik kampung halaman, Arsenal pun ada gak. Maka time ni paling sesuai utk main minda dan memastikan manutd dpt mata penuh.

Harapan aku ialah saingan EPL akan menjadi lebih sengit pada separuh masa kedua EPL ni, and may the best club win! Hopefully it will be the same winner for the past 3 years. GGMU! Gugu Gaga Man Utd!!!

No comments:

Post a Comment