Wednesday, January 6, 2010

Khas utk sahabatku, Aswad b Abd Hamid


Ramai fan ManUtd bersedih tatkala mereka kalah 2 hari lepas. Aku malam tu pun susah nak tido. Bini aku tak tegur aku lebih sejam, biar aku layan perasaan. Member2 yg slalu ber'sms' kejang jari tangan utk berbalas2. Hidup rasa kosong. TV mcm satu objek yg perlu dibuang keluar balkoni. Rasa nak maki astro sebab bayar sport pakej mahal2 tapi team sendiri kalah, Leeds pulak tu. Facebook jgn ckp, pedih aje bila baca komen2 pihak lawan.

Tapi sebenarnya, aku patut rasa bersalah sbb kehilangan satu cup itu cuma biasa aje. Aku dlm blog ni nak tulis khas utk sahabat aku yg dah kenal hampir 10tahun, dia kehilangan isteri tercinta buat selamanya. Aku nak ucapkan takziah kepadamu. Moga pemergian isterimu yg tercinta dicucuri rahmat. Harap ko akan tabah menghadapinya bersama anak tersayang.

Aku seperti buntu taktau nak buat apa. Harapan aku, ko bersabar banyak2.

Takziah dariku dan kawan2 yg lain.

al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment